sunnuntai 3. elokuuta 2008

Mammuskalle

Huomenna lähen lahteen äiskälle. Joten en kirjoittele sieltä paljoon ehkä vähän kerron kuulumisii ja saatan muutaman kuvan laittaa. Huom. Ehkä.
No nyt kerron kuiteskiin. Mun täytyis pakata äiskälle mut en tiiä hirveesti mitä tekemistä ottaisin mukaan niin tässä olisi muutama eloku mitkä ottaisin mukaan.
Tässä olisi kaksi Harry Potterii Feeniksin kilta ja liekehtivä pikari. Ne oon kummatkii nähny mut mun sisko eikä äiti ole varmaan nähny sit olisi toiset.


Sitten olisi tälläinen anime DVD eli weed kolmonen. Sen oon kyl nähny tuhatkertaa.
En oikeen osaa valita otanko noi kaikki vai toiset niistä. Auttakaa...
Sitten pitäis viel hoitaa pakkaaminen. AAARRGHH....
No on se sen arvoista pääsempä katsomaan aiskää ja mun veljee ja siskoo.
Mä otan muuten mukaan viela ton potkulaudan. Ihan vaan varalta kun ei ikinä tiiä mihin mennään. :D

Ei kommentteja: