sunnuntai 10. elokuuta 2008

Hammaslääkäri

Voi ei hammaslääkäri lähenee lähenemistään.
Mä toivon ettei ole reikiä hampaissa. Mul oli meinää reijän alku.
Jos mult poratan niin AUTS...
No mun täytyy kai olla murehtimatta sitä. Meinaan huomenna alkaa koulut.
Koulu reppukin täytyy pakata huomista varten tai kyl sen nyt huomennakin ehtis.

No nyt esittelisin teille päivänpaidan:
No tässä olisi toppi. Mul on näitä kaks mutta ihan eri väristä.
Tykkään tästä paidasta, koska tossa on toi kuva ja sit siin lukee youngster.
Paidan sain synttärilahjaks mä ihan ite pyysin sitä. En kyl tiiä miks.

Suraavaks esittelen mun uudet korvakorut jotka äiti antoi:
Mun mielestä nää on ihanat!!!

3 kommenttia:

nipsu kirjoitti...

Öh.. Aika paljon virheitä ja hammaslääkärissä poraaminen ei satu jos ottaa puudutuksen joka ei muöskään satu..

Tiituska kirjoitti...

lauriina: en ota ikinä puudutusta!

Roosa kirjoitti...

Mikset ota puudutusta :O Miten hammaslääkäristä voi selvitä hengissä ilman :O