torstai 24. heinäkuuta 2008

Synttärit!



Jee mun synttärit lähenee...

En malta odottaa mitä lahoja saan uu jee en malta siis millään oottaa.
Mä varmaa saan akvaarion niinku olin toivonu mun vanhemmilta.

Mut kuitenkii... en ehkä tällä viikolla niin paljoon kirjoittellen blogiini kun on muita kiireitä.
Toivottavasti ette silti lopeta blogini lukemista.

AAAIINII...
Tässä on vähän mun eilisii ostoksia kun käytiin kaverin kanssa kulmilla.
Joo tollaset rengas korviket oli pakko ostaa euromarketista.
Mä en voinu vastustaa ne oli kyl niin hienot.
Joo toi huivi on jostai en ollu mukana ku se ostettii.
tuol näkyy meidän väli huone jossa on vaate huone mut sitä ei enää kauaa siin oo...
Kun mun veli muutti niin mullee tehää seinä toho oven tilalle.
Ja sit mun veljen huoneesta tehään ehkä oleskelu huone... toivoisin sitä.

Tänään mä ajattelin laiskotella ku ei oikeestaa oo ketää kotona paitsi meidän koirat niin voin tehä mitä haluun. Pitsi poltaa taloo Xd.
En kyl meidän taloo polttais.

Mä haluaisin kysyy suklaa vai kermavaahtokakku?

Ei kommentteja: